FAQ | ADAMSwereldkeuken.nl
348650
page-template-default,page,page-id-348650,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.7, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,fade_push_text_right,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Veel gestelde vragen

 

Q: Wat is het tarief voor feestdagen?
Voor feestdagen hanteren wij onze weekendprijzen. Dit geldt voor alle feestdagen m.u.v. kerstdagen.

 

Q: Hebben jullie cadeaubonnen/ accepteren jullie dinercheques?
Helaas accepteren wij geen diner cheques/ dinerbonnen/ VVV bonnen. Op dit moment hebben wij nog geen cadeaubonnen.

 

Q: Waarmee kan ik betalen?
Wij accepteren contant geld, pin, Mastercard en Visa.

 

Q: Moeten baby’s ook betalen?
Nee, baby’s tot 2 jaar hoeven niet te betalen, maar vermeld het graag wel bij de reservering zodat we rekening kunnen houden met het aantal plekken. De Maxi-Cosi of kinderwagen heeft immers ook een plekje nodig en er is niet bij alle tafels voldoende ruimte voor.

 

Q: Is het mogelijk als een deel van ons gezelschap een 3 uur arrangement neemt en een deel een 2,5 of 2 uur arrangement?
Het is niet mogelijk om verschillende arrangementen te nemen binnen 1 gezelschap/reservering. Wanneer een persoon later aansluit bij het gezelschap zal voor diegene het arrangement worden berekend waar de groep voor heeft gekozen.

 

Q: Hoe kan ik reserveren?
U kunt telefonisch reserveren door te bellen naar 020-7670528 (iedere dag ná 13.00 uur) of via onze contactformulier. Reserveren voor dezelfde dag graag alleen telefonisch, dit om teleurstellingen te voorkomen.

 

Q: Is reserveren verplicht?
Reserveren is niet verplicht. Echter raden we aan om dit wel te doen. Zeker op drukkere dagen zoals op feestdagen en weekenddagen.

 

Q: Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Kwaliteit en service zijn zeer belangrijk bij A’DAMS Wereldkeuken. Het spijt ons zeer als u een negatieve ervaring heeft gehad. Indien u een melding/klacht heeft voor ons horen wij deze graag. U kunt ons dit mailen via: info@adamswereldkeuken.nl. Uw ervaring is zeer waardevol voor ons en we zullen uw melding/klacht met grote zorg in behandeling nemen. Wij streven naar continue verbetering van ons bedrijf.

 

Q: Is een tafelkeuze mogelijk bij het reserveren?
Het is zeker mogelijk om een voorkeur door te geven. Wij doen ons uiterste best om aan iedere voorkeur te voldoen; echter kunnen wij deze niet garanderen. Graag hiervoor uw begrip!

 

Q: Hanteren jullie zittingen?
Wij hanteren alleen zittingen tijdens kerst.

 

Q: Wij zijn uitgegeten. Kunnen wij langer natafelen?
Natafelen is zeker met een groot gezelschap erg gezellig! Echter betaalt u bij ons niet voor wat u drinkt en eet, maar voor de tijdsduur van uw verblijf. Indien de tafel, na uw gereserveerde tijd, nog beschikbaar is kunt u bij de receptie uw arrangement verlengen tegen een zeer vriendelijk tarief.

 

Q: Krijg je ook korting als je jarig bent?
Ja, alleen de jarige ontvangt 50% korting op zijn/haar arrangement enkel op de desbetreffende dag op (vooraf) vertoon van geldig legitimatiebewijs. Het gezelschap dient uit minimaal drie betalende volwassenen te bestaan en geldt uitsluitend voor de jarige. Dit geldt niet i.c.m. andere acties.

 

Q: Ik ben op 29 februari of met Kerst jarig. Heb ik dan ook recht op 50% korting?
Mensen die op 29 februari jarig zijn worden zeker niet vergeten bij A’DAMS Wereldkeuken. U kunt uw verjaardag bij ons vieren op 28 februari of 1 maart voor de verjaardagskorting. Korting geldt vanaf 3 volwassenen. Indien je jarig bent met Kerst, mag je met 50% korting komen eten op 24 of 27 december.

 

Q: Ik ben vandaag jarig maar ik ga dit op een andere dag bij jullie vieren. Krijg ik dan nog 50% korting?
Iedereen die jarig is en in een gezelschap komt van minimaal 3 volwassenen krijgt 50% korting. Dit is alleen geldig voor de jarige op de desbetreffende dag zelf en alleen op vooraf vertoon van geldig legitimatiebewijs. Hier zijn geen uitzonderingen op mogelijk.

 

Q: Ik heb bij jullie gegeten terwijl er 1 jarige bij zat maar wij wisten niet van de korting af/deze had geen legitimatie mee. Mogen wij daarom het bedrag dat we hebben betaald voor de jarige later terug vorderen?
De korting is uitsluitend geldig vooraf bij entree op vertoon van geldige legitimatie. Achteraf kunnen wij helaas geen restitutie meer verlenen.

 

Q: Hebben jullie ook iets voor kinderen?
A’DAMS Wereldkeuken is zeer leuk voor kinderen. Kinderen kunnen zelf hun pizza samenstellen en in de oven doen, lekkere snacks uit het buffet pakken en natuurlijk mag een lekker toetje niet ontbreken. Daarnaast bieden we een grote kinderspeelhoek met kinderbioscoop waar kinderen al hun energie kwijt kunnen zodat de volwassenen rustig verder kunnen genieten.

 

Q: Waar kan ik parkeren?
U kunt bij ons GRATIS PARKEREN, een unicum voor Amsterdam. Onze entree bevindt zich op het parkeerdek, de oprit van het parkeerdek kunt u vinden op de kruising van “Roesiel” en “Diepen” (hoek JYSK).

 

Q: Geldt er een speciaal tarief bij maagverkleining?
Op vertoon van uw Gastric-Bypass pasje en legitimatie krijgt u €2,00 korting.

 

Q: Kan ik bij jullie op rekening dineren?
Het is mogelijk dat u met uw bedrijf of instelling bij ons komt eten en dat u op rekening kan betalen. Het is hierbij wel noodzakelijk en verplicht dat de leidinggevende in uw gezelschap zijn kopie van een geldige Nederlandse paspoort of ID/rijbewijs (beide zijdes) en het visitekaartje van de onderneming meeneemt. Paspoort, ID of rijbewijs van een andere land dan Nederland is niet toegestaan.
⦁ Geldig legitimatiebewijs + bijbehorend visitekaartje + kenmerk/inkoopnummer
⦁ Bedrijf bevestiging waarin staan vermeld factuuradres/factuur mail adres
⦁ Getekende kassabon
Aan dineren op rekening voor bedrijven en instellingen rekenen wij €8 (excl BTW) administratiekosten. Het is overigens niet mogelijk om als privé persoon op rekening te dineren. Mocht uw onderneming failliet zijn of andere waarschuwingen vertonen dan hebben wij het recht uw reservering van diner op rekening af te wijzen. Het is vooralsnog voor u wel mogelijk bij ons te komen dineren en gewoon met PIN of contant te betalen. Wilt u op rekening met uw bedrijf/instelling dineren dan is het noodzakelijk deze reservering minimaal 24 uur van tevoren te plaatsen.

 

Q: Kan ik de rekening apart betalen?
Om opstoppingen bij de receptie te voorkomen, kan er niet apart afgerekend worden.

 

Q: Is het vlees bij jullie Halal?
Wij zijn geen Halal-restaurant, maar wij bieden wel Halal-producten aan. Onze kip en lamsrack zijn Halal, bij de wok-ingrediënten maken we geen gebruik van varkensvlees. Tijdens rustige dagen hebben wij een aparte wok staan voor onze Halal-gasten. Bij de bakplaten en grill wordt de lamsrack en kip wel samen gebakken met ander vlees dat niet Halal is. Verder hebben wij een ruim aanbod aan visproducten. Vis en vlees wordt altijd op aparte bakplaten gebakken.

 

Q: Zijn huisdieren toegelaten?
Nee, huisdieren zijn niet toegelaten in ons restaurant, wij werken namelijk met een open keuken.

 

Q: Is er in jullie restaurant ook een boete regeling voor verspilling?
Ja, onbeperkt eten is niet hetzelfde als onbegrensd eten of onbeperkt verspillen. Verspilling van eten is zonde en niet meer van deze tijd. We willen u er graag op attenderen dat wij een boete-verspillingregeling hanteren. Zo kunnen we voor iedereen de prijs schappelijk houden.

 

Q: Wij hebben een feestje; mogen wij onze eigen alcohol meenemen?
Nee, het is niet mogelijk dat u in ons restaurant uw eigen alcoholische dranken mee neemt.

 

Q. Zijn jullie rolstoelvriendelijk?
U kunt bij ons voor de deur parkeren op het parkeerdek. Bij ons is alles gelijkvloers en de gamgpaden zijn breed genoeg voor rolstoelen. Verder hebben wij ook nog een mindervalide-toilet.